Вовковинецька громада
Хмельницька область, Хмельницький район

Як платнику податків провести звірку розрахунків з бюджетами та цільовими фондами

Дата: 09.04.2021 10:54
Кількість переглядів: 6723

Електронний кабінет (ЕК) містить у собі багато сервісів. Один з них дає платникам податків можливість не тільки провести звірку розрахунків з державним та місцевими бюджетами (у режимі реального часу), а й одержати документ, що підтверджує стан розрахунків з бюджетом. Таке право прописане в п. 421.2 ПКУ.

Провести звірку розрахунків з бюджетом за допомогою ЕК можна в режимі он-лайн. Для цього не потрібно складати та подавати в податкову будь-які запити. Достатньо:

— зайти в приватну (особисту) частину ЕК (за адресою http://cabinet.taх.gov.ua або через офіційний веб-портал ДПС Україниhttp://taх.gov.ua) за допомогою ЕЦП;

— знайти в лівій частині екрана розділ «Стан розрахунків з бюджетом».

Щойно ви туди увійдете, перед вами з’явиться вікно з усіма інтегрованими картками платника (ІКП) за всіма податками і зборами, які ви сплачуєте. За умовчанням програма видає дані за поточний рік. Тому в кожній з ІКП ви знайдете інформацію про нараховані та сплачені до бюджету грошові зобов’язання, суми, повернені з бюджету, суми переплати або недоїмки, суми нарахованої та  несплаченої пені за конкретним податком/збором за такий період. Щоб провести звірку розрахунків за попередні роки, вам слід вибрати відповідний період (рік) та потрібний орган ДПС України, який контролює сплату податку/збору, що вас цікавить.

Зверніть увагу: кожна операція, відображена в ІКП, має свій код. Наведіть курсор миші на значення в полі «Код операції» та прочитайте підказку, яка розповість вам про зміст операції.

Для отримання витягу про стан розрахунків з бюджетами та цільовими фондами необхідно в приватній частині Електронного кабінету платнику податків в меню «Заяви, запити для отримання інформації» обрати «Запит про отримання витягу щодо стану розрахунків з бюджетами та цільовими фондами за даними органів ДФС (J1300203)» (далі – Запит), підписати та надіслати.

Форма Запиту заповнюється автоматично відповідно до реєстраційних даних платника податків.

Звертаємо увагу, що підтвердженням подання в ДПС Запиту є отримання платником податків Квитанції в електронному вигляді, в якій зазначено дату та номер реєстрації відповідного запиту.

Витяг за результатами обробки Запиту можна переглянути у вкладці «Вхідні документи» меню «Вхідні/вихідні документи».


Фото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь