A A A K K K
для людей із порушенням зору
Вовковинецька громада
Хмельницька область, Хмельницький район

Як платнику податків провести звірку розрахунків з бюджетами та цільовими фондами

Дата: 09.04.2021 10:54
Кількість переглядів: 4192

Електронний кабінет (ЕК) містить у собі багато сервісів. Один з них дає платникам податків можливість не тільки провести звірку розрахунків з державним та місцевими бюджетами (у режимі реального часу), а й одержати документ, що підтверджує стан розрахунків з бюджетом. Таке право прописане в п. 421.2 ПКУ.

Провести звірку розрахунків з бюджетом за допомогою ЕК можна в режимі он-лайн. Для цього не потрібно складати та подавати в податкову будь-які запити. Достатньо:

— зайти в приватну (особисту) частину ЕК (за адресою http://cabinet.taх.gov.ua або через офіційний веб-портал ДПС Україниhttp://taх.gov.ua) за допомогою ЕЦП;

— знайти в лівій частині екрана розділ «Стан розрахунків з бюджетом».

Щойно ви туди увійдете, перед вами з’явиться вікно з усіма інтегрованими картками платника (ІКП) за всіма податками і зборами, які ви сплачуєте. За умовчанням програма видає дані за поточний рік. Тому в кожній з ІКП ви знайдете інформацію про нараховані та сплачені до бюджету грошові зобов’язання, суми, повернені з бюджету, суми переплати або недоїмки, суми нарахованої та  несплаченої пені за конкретним податком/збором за такий період. Щоб провести звірку розрахунків за попередні роки, вам слід вибрати відповідний період (рік) та потрібний орган ДПС України, який контролює сплату податку/збору, що вас цікавить.

Зверніть увагу: кожна операція, відображена в ІКП, має свій код. Наведіть курсор миші на значення в полі «Код операції» та прочитайте підказку, яка розповість вам про зміст операції.

Для отримання витягу про стан розрахунків з бюджетами та цільовими фондами необхідно в приватній частині Електронного кабінету платнику податків в меню «Заяви, запити для отримання інформації» обрати «Запит про отримання витягу щодо стану розрахунків з бюджетами та цільовими фондами за даними органів ДФС (J1300203)» (далі – Запит), підписати та надіслати.

Форма Запиту заповнюється автоматично відповідно до реєстраційних даних платника податків.

Звертаємо увагу, що підтвердженням подання в ДПС Запиту є отримання платником податків Квитанції в електронному вигляді, в якій зазначено дату та номер реєстрації відповідного запиту.

Витяг за результатами обробки Запиту можна переглянути у вкладці «Вхідні документи» меню «Вхідні/вихідні документи».



« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь