Змінили прізвище чи адресу — впродовж місяця повідомляйте податкову інспекцію для внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб
У разі зміни прізвища, адреси чи інших даних, які вносяться до облікової картки платника податків, громадяни зобов’язані протягом місяця з дня виникнення таких змін повідомити контролюючі органи.
Для цього, необхідно подати заяву за формою № 5ДР або № 5ДРП (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків і мають відмітку у паспорті).
Громадяни можуть це зробити особисто або через законного представника чи уповноважену особу до контролюючого органу за місцем проживання, у разі зміни місця проживання — до контролюючого органу за новим місцем проживання. Фізичні особи, які тимчасово перебувають за межами населеного пункту проживання, подають зазначені заяви особисто або через представника до будь-якого контролюючого органу.
Також заяву за формою 5-ДР громадяни можуть подати дистанційно в режимі онлайн використовуючи сервіс Електронний кабінет платника. При поданні заяви за формою 5-ДР через Електронний кабінет необхідно додати скановані копії документів, що підтверджують зміни даних.
Для заповнення Заяви використовуються дані документа, що посвідчує особу, та інших документів, які підтверджують зміни таких даних, наприклад, свідоцтво про шлюб, свідоцтво про зміну імені, рішення суду про усиновлення тощо.
Внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб здійснюється протягом трьох робочих днів від дня подання фізичною особою Заяви за формою № 5ДР або № 5ДРП.
Звертаємо увагу, що завдяки своєчасно внесеній достовірній інформації про фактичні реєстраційні дані фізичні особи вчасно отримуватимуть податкові повідомлення – рішення про нараховану суму земельного податку, податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки та транспортного податку, а відтак зможуть своєчасно виконати свій обов’язок зі сплати зазначених податків.