Вовковинецька громада
Хмельницька область, Хмельницький район

СЕРВІС «ЕЛЕКТРОННИЙ КАБІНЕТ»

Дата: 22.04.2022 10:24
Кількість переглядів: 182

«Електроннийкабінет» – сервіс, за допомогою якого здійснюється взаємодія органів ДПС та платників податків у режимі реального часу за допомогою персональних комп’ютерів та смарт-пристроїв без    встановлення спеціалізованого программного забезпечення. Знайти «Електроннийкабінет» можна за адресою http://cabinet.tax.gov.ua, а також на офіційному веб-порталі ДПС України.

Вхід до особистого кабінету здійснюється платником при  наявності кваліфікованого електронного підпису (КЕП), який можна отримати у будь-якого кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг (КНЕДП).
Наразі безкоштовно кваліфіковану електронну довірчу послугу можна отримати звернувшись до Інформаційно-довідкового департаменту Державної податкової служби, Міністерства внутрішніх справ України, ПриватБанку. Інші надавачі довірчих послуг оформлюють електронний підпис на платній основі.
Також отримати кваліфіковану електронну довірчу послугу можна у одного з кваліфікованих надавачів електронних довірчих послуг. Інформацію про них можнаотримати з Електронногореєструсуб'єктів, які надають послуги, пов'язані з наданням електронних довірчих послуг на сайті Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиціїУкраїни.
Підключення до системи надання звітності в електронному виді
Для надання податкової звітності в електронному виді до контролюючих органів ДПС необхідно отримати позитивний статус суб’єкта електронного документообігу, для чого необхідно виконати наступні кроки:
Отримати кваліфікований електронний підпис (КЕП) у
 Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг (КНЕДП).
2.) Підключитись до сайту (наприклад, http://cabinet.tax.gov.ua) або встановити спеціалізоване програмне забезпечення для подання електронної звітності.
3.) Укласти договір про визнання електронних документів шляхом надсилання до контролюючого органу першого будь-якого електронного документа у встановленому форматі (стандарті) з дотриманням вимог законодавства. Підтвердженням про приєднання автора до Договору є отримання автором відповідної квитанції про прийняття контролюючим органом такого документа.
4.) Надання платником електронної звітності з використанням кваліфікованого електронного підпису (після набуття позитивного статусу суб’єкта електронного документообігу).

Можливостісервісу «Електроннийкабінет» (ЕК)

Відкрита частина ЕК (отримання доступу без використання кваліфікованого електронного підпису) надає можливість перегляду наступних режимів:
-  Новини;
-  Бланки податкової звітності;
-  Податковий календар;
-  Загальнодоступні Реєстри:
взяття на облік платників податків
реєстрплатників ПДВ
реєстр платників акцизного податку
реєстр платників єдиного податку
реєстр неприбуткових установ
реєстр страхувальників тощо;
-  інформація про РРО;
-  Реєстр індивідуальних податкових консультацій;
-  Контакти.
Користуючись сервісами «Електронного кабінету», авторизовані платники у приватній частині ЕК мають можливість дистанційної роботи в режимі он-лайн щодо:
-  облікових даних платника;
-  надання податкових декларацій до територіальних органів ДПС в електронному вигляді, перегляд поданої звітності;
- реєстрації податкових накладних в ЄРПН, отримання інформації на запити, реєстр транзакцій;
- реєстрації акцизних накладних в СЕА РП, реєстр операцій обсягів пального, реєстр сум акцизного податку, реєстр транзакцій;
-  програмного РРО;
-  перевірки стану розрахунків з бюджетом;
-  здійснення сплати податків та зборів;
-  листування з органами ДПС;
-  допомоги тощо.

Режим Е-кабінетгромадян

Нагадуємо, що доступ до Е-кабінету для громадян (одразу за умови проходження електронної ідентифікації, без необхідності укладення Договору) мають: фізичні особи (громадяни) та посадові (уповноважені) особи державних органів, органів місцевого самоврядування, інших органів, підприємств та організацій.
На сьогодні для фізичнихосіб в «Електронному кабінеті» об’єднано сервіси для громадян в окремий Е-кабінет, що надає такі можливості:
- доступ до реєстраційних даних та даних про об’єкти оподаткування (рухоме та нерухомемайно, відомості про які надходять до ДПС з відповідних реєстрів інших державних органів);
- доступ до сформованих податкових повідомлень-рішень щодо сумм нарахованих податкових зобов’язань з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, транспортного податку та плати за землю;
- подання декларації про майновий стан і доходи (скориставшись сервісом «Автозаповнення Декларації на основі даних ДПС»);
- отримання відомостей про суми виплачених доходів та утриманих податків з Державного реєстру фізичнихосіб – платників податків.
Крім того, через режим «Стан розрахунків з бюджетом» фізичні особи можуть сплатити податки, збори, платежі, обравши на вибір одну з платіжних систем.

Фото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь