Як підприємцям з декількома місцями продажу вести облік товарних запасів?
Підприємці з декількома місцями продажу ведуть облік товарних запасів за кожним окремим місцем продажу на підставі первинки, яка підтверджує отримання товарів, та/або первинки на внутрішнє переміщення товарів.
Наказом Мінфіну від 03.09.2021 р. № 496 затверджено порядок ведення обліку товарних запасів для фізичних осіб – підприємців. Даним документом встановлено, що облік товарних запасів здійснюється шляхом постійного внесення до Форми ведення обліку товарних запасів інформації про надходження та вибуття товарів на підставі первинних документів, які є невід’ємною частиною такого обліку. При цьому ФОПи, які здійснюють діяльність у декількох місцях продажу (господарських об’єктах), ведуть облік товарних запасів також за кожним окремим місцем продажу (господарським об’єктом) на підставі первинних документів, які підтверджують отримання товарів такими ФОПами, або окремим місцем продажу (господарським об’єктом), та/або первинних документів на внутрішнє переміщення товарів. При цьому, первинні документи на внутрішнє переміщення товарів є невід’ємною частиною такого обліку. Звертаємо увагу, що внесення даних до Форми обліку щодо надходження товарів на підставі первинних документів здійснюється до початку реалізації таких товарів.