Вовковинецька громада
Хмельницька область, Хмельницький район

ЯК ДИСТАНЦІЙНО ПОДАТИ УТОЧНЮЮЧІ ДАНІ ДО СВОЄЇ ПЕНСІЙНОЇ СПРАВИ

Дата: 08.04.2024 11:27
Кількість переглядів: 107

Статтею 16 Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування” передбачено, що пенсіонер має повідомляти територіальні органи Пенсійного фонду України про зміну даних, що вносяться до його персональної облікової картки (наприклад, про зміну особистих даних: отримання паспорта громадянина України нового зразка – ID-картки; зміну прізвища; зміну ідентифікаційного коду тощо).

Можливість подати в електронному вигляді (без необхідності відвідування органів Пенсійного фонду України) заяви про зміну / оновлення даних, що можуть впливати на пенсійне забезпечення, реалізовано на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України.

Як це зробити?

Крок 1. На вебпорталі Фонду (https://portal.pfu.gov.ua) у правому верхньому куті екрану натисніть кнопку Вхід та авторизуйтесь за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП).

Крок 2. В особистому кабінеті на панелі зліва в розділі Щодо пенсійного забезпечення оберіть опцію Внесення змін до пенсійної справи”.

Крок 3. У вікні, що відкриється, із переліку заяв оберіть ту, яка вам потрібна (“Заява про зміну способу виплати пенсії (у разі зміни способу виплати  з пошти на банк або навпаки), Заява на зміну виплатних реквізитів (у разі зміни банківських реквізитів або адреси проживання), Заява на виплату частини пенсії на непрацездатних членів сім’ї особи, яка перебуває на повному держутриманні, “Заява про переведення виплати з Укрпошти на Ощадбанк через платіжну систему MY TRANSFER”, Заява про зміну особистих даних пенсіонера разі зміни ПІБ та/або паспортних даних)”. Натисніть на обране вікно.

Крок 4. У полях заяви, яка з’явиться на екрані, відредагуйте необхідні дані, перевірте записи.

Крок 5. Завантажте скан-копії документів, що підтверджують відповідні зміни.

Крок 6. Надайте згоду на передачу та обробку персональних даних та підтвердіть, що ви ознайомлені з необхідністю повідомляти органи Фонду, про зміни, що можуть впливати на пенсійне забезпечення. 

Крок 7. Сформуйте заяву, підпишіть її КЕП та надішліть до Фонду.

Крок 8. З результатами опрацювання заяви можна ознайомитися у розділі Мої звернення (на панелі зліва).

Фото без опису 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь