Вовковинецька громада
Хмельницька область, Хмельницький район

З 1 травня змінено Порядок обміну електронними документами з ДПС

Дата: 16.05.2024 16:14
Кількість переглядів: 71

Інформуємо, що наказом Мінфіну від 18.03.2024 р. № 133 внесено зміни до Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами.

Вказаний Порядок приведено у відповідність з минулорічними змінами до законодавства, метою яких було забезпечення укладення угоди між Україною та ЄС про взаємне визнання кваліфікованих електронних довірчих послуг та імплементації законодавства Європейського Союзу у сфері електронної ідентифікації. Так, змінами до Порядку уточнено:

– створення електронного документа завершується накладанням на нього кваліфікованого або удосконаленого електронного підпису та печатки (за наявності) підписувача (підписувачів);

– у разі створення електронного документа з використанням більш як одного електронного підпису та/або більш як однієї електронної печатки його створення завершується накладанням електронного підпису або електронної печатки останнім підписувачем чи створювачем електронної печатки відповідно до технології створення такого електронного документа.

Також визначено, що автоматизована перевірка електронного документа, зокрема, включає:

– підтвердження дійсності кваліфікованого або удосконаленого електронного підпису та печатки (за наявності), що базуються на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису та кваліфікованому сертифікаті електронної печатки за умов, встановлених Законом "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги";

– перевірку обов'язковості та послідовності накладання на електронний документ кваліфікованого або удосконаленого електронного підпису та печатки (за наявності), що базуються на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису та кваліфікованому сертифікаті електронної печатки підписувачів у встановленому порядку.

Порядок набуття статусу суб'єкта електронного документообігу доповнено правилом, що керівник зобов'язаний для надання кваліфікованого або удосконаленого електронного підпису на електронні документи при їх передачі до контролюючого органу використовувати особистий ключ, кваліфікований сертифікат якого надано керівником до контролюючого органу першим будь-яким електронним документом або повідомленням про надання інформації щодо кваліфікованого або удосконаленого електронного підпису.

Зазначені зміни набрали чинності 1 травня 2024 року.

 Фото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь