Подання через Електронний кабінет Облікової картки та Заяви про внесення змін
В електронному вигляді Облікова картка за ф. №1ДР та Заява про внесення змін за ф. №5ДР подаються через меню «ЕК для громадян»/«Облікова картка фізичної особи – платника податків (1ДР) / Заява про внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб – платників податків (5ДР)» приватної частини «Електронний кабінет». При цьому платник податків самостійно обирає Центр обслуговування платників, де бажає отримати документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб –платників податків (картку платника податків).
Для приєднання до Облікової картки за ф. №1ДР та Заяви про внесення змін за ф. №5ДР сканованих копій документів, що посвідчують особу та інших документів, які підтверджують зміни облікових даних, платнику необхідно використати закладку «Додатки» та обрати «Документ довільного формату» (формат файлу pdf/jpgі з обмеженням розміру не більше 2МБ). Наразі не впроваджено механізм надання послуги з отримання документа, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків (картку платника податків) в електронному вигляді.